Deprecated: Creation of dynamic property do_lm::$version is deprecated in /www/webvol23/jx/jkbzfu99uukl8gw/cibelmarketing.se/public_html/wp-content/plugins/divi-overlays/do_lm.php on line 85

Deprecated: Optional parameter $post_types declared before required parameter $location is implicitly treated as a required parameter in /www/webvol23/jx/jkbzfu99uukl8gw/cibelmarketing.se/public_html/wp-content/plugins/monarch/monarch.php on line 3783
Demo Hubspot | Cibel Marketing

Varför Hubspot?

Hubspot erbjuder ett gratis CRM-system för hantering av kunder och leads, men systemet erbjuder så mycket mer – det är ett komplett stöd för att utveckla och driva din inbound marketing process.

Du kanske har hört termen Inbound Marketing – men vad är det exakt? Inbound är ett ramverk, av processer och best practices, för att skapa långsiktigt tillväxt för företag. Inbound ger en övergripande strategi för era aktiviteter inom content marketing, marketing automation, sociala medier och personlig försäljning. Inbound bygger på att attrahera, engagera och utbilda människor i deras beslutsprocess. Genom att hjälpa potentiella kunder bygger vi förtroende och varumärke, och vår egen affär.

Hubspot blir därmed ett verktyg att driva, utveckla och följa hela kundresan, från besökare på hemsida till trogen kund. Nyfiken på att utvärdera om Hubspot passar er verksamhet? Boka en anpassad demo.

Hubspot stödjer hela kundresan.
Starta där ni ser störst behov.

Marknadsföring

Skapa kvalificerade leads

Skapa content, attrahera potentiella kunder och engagera och utbilda dem tills de är kvalificerade och köpredo.

Försäljning

Förvandla leads till kunder

Engagera potentiella köpare, visa värdet av ditt erbjudande och generera avslut på offerter och erbjudanden.

Service

Konvertera kunder till marknadsförare

Hjälp kunder använda dina tjänster och produkter, lös problem och bidra till deras framgång för att för generera mouth-to-mouth marketing och referenser.

Köpresan är en cyklisk process.
Inte en enkelriktig väg

Traditionellt har säljtratten (eller funnel) illustrerats med en rak process, från besökare till kund. Men faktum är att kundresor är mer av en cyklisk process, där nya möjligheter till att hjälpa kunder lösa problem kontinulerligt uppstår och därmed möjligheter till merförsäljning. Hubspot rekommenderar därför ett förhållningssätt som lyfter fram denna modell.

Starta kostnadsfritt med CRM, inkl en timmes introduktion.*

*Värde 2900 SEK, exkl moms. Gäller endast en gång per företags URL samt förutsätter att ni ej är registrerade med Hubspot sedan tidigare.

[el_modal_popup modal_id=”M1001″ trigger_button_text=”JAG ÄR INTRESSERAD” close_on_esc=”on” show_footer=”off” modal_content_type=”layout” modal_content_layout=”25702″ _builder_version=”4.6.1″ _module_preset=”default” custom_trigger_button=”on” trigger_button_text_color=”#ffffff” trigger_button_bg_color=”#d39000″ trigger_button_border_color=”#d39000″ trigger_button_font=”|700|||||||” custom_margin=”28px|||||”][/el_modal_popup]
Har du en hemsida med WordPress idag?
Hubspot CRM kan enkelt kopplas ihop med hemsidan för att spåra aktivitet och samla in svar från formulär.

Hubspot är en komplett plattform. Skapad för att få företag att växa.

Ett CRM-system att växa med

En svit av appar som hjälper er skapa tillväxt genom att integrera data, verktyg och processer över avdelningsgränser. Hubspot CRM erbjuder bland annat:

  • Kontaktregister
  • Företagsregister
  • Formulär
  • Spårning av kontakters aktivitet
  • Dokumenthantering
  • Rapporter
  • Lice chat
  • Chatbot
  • Påminnelser
  • Ärendehantering
  • Deal management

Hubpost Marketing Hub

Inbound marketing-system som stödjer processen att attrahera, engagera och utveckla besökare till säljkvalificerade leads. Inkluderar bland annat funktioner för:

  • Företagsblogg
  • Content-strategi
  • Landningssidor
  • Social Media, organiska och annonser
  • Sökordsoptimering
  • Epost-marknadsföring
  • Marketing Automation
  • CTA
  • Video
  • Lice chat
  • Hemsides formulär
  • Konvterings-botar
  • A/B-testning
  • Anpassat innehåll
  • Rapportering

Hubspot Sales Hub

En kraftfull uppsättning appar som ger dig djupare insikter om dina kunder, automatiserar rutinuppgifter och hjälper dig att göra fler avslut.

  • Spårning av epost
  • Koppling till Gmail och Outlook
  • Automatisering av påminnelser
  • Epostsekvenser
  • Förenklad mötesbokning
  • Påminnelser och aktiviteter
  • 1:1 Video
  • Live chat
  • Pipeline Management
  • Prognos och uppföljning

Hubspot CMS Hub

Snabb och säker lösning för er hemsida. Flexibel nog för marknadsförare och tillräckligt kraftfull för utvecklare.

  • Bygg sidor enkelt och snabbt med grafisk editor och färdiga mallar.
  • Sökordsoptimerad med inbyggda rekommendationer
  • Chat, formulär och botar.
  • Uppföljning och rapportering.
  • Smart innehåll och testning.
  • Dynamiskt innhåll med Hubspot DB.
  • Lokal utvecklingsmiljö.
  • Omfattade utbud av utbildningar. 
  • Standard SSL cert.
  • Övervakning av performance.
  • 24/7 Säkerhetsövervakning.

Så säkerställer vi att ni lyckas med Hubspot.

Nedan är ett exempel på onboarding-projekt för Hubspot Marketing Hub och Sales Hub.

Z
Introduktion

Introduktion

  • Introduktion Inbound, videosamtal 20-30 min.
  • Brief – utvärdering nuläge, videosamtal ca 60-90 min
  • Demo och förslag på strategisk och taktisk plan, 6-12 mån
  • Sign off

 

Z
Onboarding

Vecka 1

  • Uppstarts workshop med teamet. Intro till inbound, mål, förslag på material, verktyg, lead definitioner samt orgnisation).
  • Uppstart av systmet inleds.
  • Vi fastställer content-strategi.

Z
Onboarding

Vecka 2

  • Keyword Research
  • Intervjuer
  • Genomgång av befintligt material för ev återanvänding och ompaketering.
  • CRM utbildning med säljande personal.
  • Fortsatt anpassning av systemet.

Z
Onboarding

Vecka 3

  • Intervjuer och reserach.
  • Content-produktion inleds med skribenter.
  • Utbildning i Marketing Hub.
  • Anpassning av system sluförs.

Z
Onboarding

Vecka 4

  • Färdigställ landningssidor, formulär samt epostmallar.
  • Identifera quick wins.

Z
Onboarding

Vecka 5

  • Fortsatt utbildning i Marketing Hub
  • Lead scoring.
  • Marketing automation.
  • Planera aktiviteter för första kampanjen.
  • Korrektur bloggposter.

Z
Onboarding

Vecka 6

  • Färdigställ första kampanjen.
  • Fastställ publiceringskalender.

Z
Onboarding

Vecka 8

Vi går LIVE!

Boka en anpassad demo av Hubpost

Låt oss visa er hur Hubspot skulle hjälpa er utifrån era utmaningar och behov. Ange gärna de främsta skälen till att ni intresserade av Hubspot. Vi återkommer inom kort med förslag på datum. Genomgången tar ca 45 min och kan genomföras digitalt.

0703 42 97 25